
Szczegółowa specyfikacja zamówienia:
Etap IStworzenie arkusza do analizy aplikacji pod kątem:
- Technicznej użyteczności
- Funkcjonalności
- Merytorycznej użyteczności
Etap II
Zebranie danych - poprzez wypełnienie przez użytkowników oraz profesjonalistów opracowanego w Etapie I arkusza do oceny aplikacji pod kątem jej użyteczności, funkcjonalności oraz merytorycznej zawartości, a także wypełnienia poszczególnych modułów aplikacji przez użytkowników - zadaniem wykonawcy będzie na tym etapie dotarcie do użytkowników i dostarczenie użytkownikom plików Excel oraz pliku instalacyjnego aplikacji.
ETAP III
Pogłębione konsultacje z użytkownikami - wywiady pogłębione z minimum 10 użytkownikami
ETAP IV
Opracowanie zebranego materiału celem wyprowadzenia wniosków i rekomendacji – opracowanie raportu z opisem przeprowadzonych analiz i wyprowadzonymi wnioskami i rekomendacji.
Termin składania ofert: 13.01. 2023 r.
Szczegóły zapytania oraz pełna dokumentacja w plikach do pobrania poniżej.