Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Nawigacja Nawigacja

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Dziesięć na dziesięciolecie: 10 publikacji CITTRU, które warto znać

Z okazji dziesięciolecia CITTRU przypominamy 10 naszych najciekawszych publikacji. Ich różnorodność – zarówno w formie, jak i treści – niech będzie ilustracją dla szerokiego spektrum naszych działań.

Katalogi Projektor

Z okazji dziesięciolecia CITTRU przypominamy 10 naszych najciekawszych publikacji. Ich różnorodność – zarówno w formie, jak i treści – niech będzie ilustracją dla szerokiego spektrum naszych działań. Publikacje zestawione są w kolejności chronologicznej (według daty wydania).

 

 

Nauka i biznes: refleksje i refleksy [2005] Pierwsza wydawnictwo CITTRU - publikacja, będąca rozwinięciem dyskusji rozpoczętej podczas drugiej konferencji „Uniwersytet dla przemysłu". Zawiera wypowiedzi przedstawicieli świata nauki i biznesu, ale także pokazuje pierwsze przykłady udanych inicjatyw. Warto spojrzeć z dystansu ośmiu lat na dawne wyobrażenia i plany.

Raport 2016Raporty CITTRU [od 2006] Umożliwiają wnikliwą analizę działań CITTRU od 2006 roku, ujmując kolejne lata w liczby, tabele i wykresy. Interesująca publikacja dla wszystkich ciekawych tego, co udało nam się dokonać rok po roku.

Nauka i biznes: innowacyjne projekty doktorantów UJ [2007] Co badali laureaci programu stypendialnego dla najlepszych doktorantów realizowanego w CITTRU? Opisy wyróżniających się, innowacyjnych projektów badawczych z nauk ścisłych i medycznych, a także z zakresu komunikacji społecznej.

NIMBNIMB [2008-2013] Tej pozycji, mamy nadzieję, polecać nie trzeba. W kolejnych numerach próbowaliśmy pokazać jak rozwija się nowoczesna nauka, jakie są jej związki z innymi dziedzinami życia, jak zmieniają się metody komunikacji naukowej i jak naukowcy oraz studenci mogą odnaleźć się w tej zmieniającej się rzeczywistości.

Jak założyć firmę na uczelni? [2009] Praktyczne porady jak komercjalizować i promować wyniki badań oraz jak finansować wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Publikacja ważna dla tych, którzy dopiero myślą o zakładaniu firmy na uczelni, oraz dla tych którzy chcą rozwijać istniejące już przedsięwzięcia.

Kompas Innowacji [2009-2012] Jak wygląda promowanie oferty technologicznej Uniwersytetu? Odpowiedzi udziela właśnie „Kompas Innowacji", magazyn w którym prezentowaliśmy co nowego odkryli naukowcy na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Patent uj probówkiPatentUJ, KomercjalizUJ 2011 [2011] Odpowiedzi na pytania i wątpliwości dotyczące procesu komercjalizacji wyników badań naukowych. Poradnik obowiązkowy dla naukowców prowadzących badania stosowane. Jeżeli Wasza jednostka badawczo-rozwojowa jeszcze nie uregulowała kwestii własności intelektualnej, warto zainspirować się naszymi doświadczeniami.

Projektor Jagielloński [2012] Publikacja stworzona z myślą o osobach ciekawych nauki, ale nie zajmujących się nią profesjonalnie. Najciekawsze przykłady prowadzonych na Uniwersytecie Jagiellońskim badań z różnych dziedzin.

Futuronauta – najlepsze teksty futurystyczno-naukowe [2012] Zbiór opowiadań wybranych spośród 130 nadesłanych prac, napisanych przez naukowców i studentów, których poprosiliśmy by wyobrazili sobie przyszłość przez pryzmat swojej wiedzy naukowej. Lektura tych krótkich tekstów może być nie tylko interesującą rozrywką, ale i inspiracją do dalszych rozważań.

10 lat CITTRU10 lat CITTRU [2013] Nasza jubileuszowa publikacja, w której pokazujemy czego i z czyją pomocą udało nam się przez dziesięć lat działalności dokonać. Historia i plany na przyszłość, a do tego liczby i ciekawe zdjęcia.

 

Publikacje CITTRU:
www.cittru.uj.edu.pl/nauka-promocja/publikacje